سوالات متداول
سوالات متداول و پر تکرار سایت
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
وب سایت تولیدی هلیا یک مجموعه فروش اینترنتی می باشد و اما امکان خرید حضوری نیز برای مشتریان گرامی وجود دارد که لازم است با شماره های پشتیبانی هماهنگی به عمل آید.
ارسال محصولات از چه طریقی انجام می شود؟
محصولات تولیدی هلیا با استفاده از بهترین شیوه ارسال (پست، تیپاکس، باربری) به مشتریان ارسال می شود و تعرفه ارسال مطابق سیستم مصوب مشخص می گردد. در صورتی که محصولات از حدی بیشتر باشند با استفاده از سیستم باربری سنگین انجام می پذیرد.
آیا امکان مرجوع کردن محصولات وجود دارد؟
مرجوع کردن محصولات در صورتی که محصول آسیبی ندیده باشد و با تاییده کارشناسان پشتیبانی امکان پذیر است.
آیا می توان از تولیدی هلیا بصورت عمده خرید کرد؟
بله، امکان خرید عمده از طریق قسمت تماس با ما امکان پذیر است و از طریق سیستم کارت به کارت یا از طریق ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش انجام می گردد. لازم است قبل از خرید عمده با کارشناسان پشتیبانی تولیدی هلیا هماهنگی به عمل آید.